Snapchat

Snapchat, wie doet dat tegenwoordig niet? Verhalen vertellen en laten zien wat je doet. 

Ik gebruik het (nog) niet zoveel alleen soms met de kinderen. Die vinden het geweldig. In 5 minuten maken we dan wel tientallen filmpjes die we maar niet uploaden anders zal iedereen gek van ons worden. 

De leukste sla ik op en heel soms post ik iets. 

Vandaag zijn de kinderen lekker buiten in het badje geweest. Toen ik thuiskwam waren ze nog zoet, heerlijk! Toen ik Lilly uit bad wilde halen om te gaan eten buiten in het zonnetje bedacht ik dat voordat ik haar pyjama aantrek ze nog wel even in haar handdoekponcho kan vertoeven. 

Omdat alles in de was zit pak ik haar (veel te grote Elmo doek). “Waaaauw Ernie” hoor ik haar roepen. “Nee lieverd dat is Elmo.” zeg ik haar. 

Ik maak een foto, als ik haar wil laten zien dat ze er nu zo uit ziet, door de selfie functie aan te zetten denk ik “Wat doet ze nu toch?!” Het duurde even voordat ik mij realiseerde dat ze gekke koppen trok, ze dacht dat het een filter van Snapchat was! 

Geef een reactie

