Iets voor jezelf doen 

Jeahh ik heb vakantie!!!!!!

Heerlijk! Behalve dat Rudy nog werkt en Jackie naar school gaat, maar goed…

Dan komt de dag dat de kinderen naar het kinderdagverblijf gaan en ik vrij ben, heerlijk zeggen de meeste, geniet ervan!

Mijn gevoel zegt: “Niet brengen!” maar een stemmetje in mijn hoofd zegt dat Lilly door de vakantie al 2 weken niet gaat wat dan 3 weken wordt. En ze moet de laatste tijd al zo huilen als ik haar breng.

Mijn moeder zei me vanmiddag dat ik het er van moet nemen OF iets doen waar ik anders niet aantoe kom OF iets voor mezelf doen. Ze heeft gelijk, ik ga wat voor mezelf doen….

Dus ik heb het kinderdagverblijf afgebeld en ik ga eerst zelf Jackie naar school brengen en dan met mijn beste vriendin, haar jongste en Lilly wat leuks doen, want daar worden we nou ECHT gelukkig van!

Geef een reactie

