​Waarom ons kinderdagverblijf de aller allerleukste is!

Jackie en Lilly gaan niet veel naar het kinderdagverblijf maar wel naar de allerleukste van Schagen!

Voor ons was het niet heel logisch hun hier te brengen qua afstand (we wonen zeg maar naast een ander kdv die ook nog eens in Jackies school zit) maar wij vonden ons “gevoel” de belangrijkste overweging.

De leukste juffies (zoals Jackie ze noemt) en Sebastiaan, de enige jongeman en volgens mij de populairste die er werkt (als ik de kinderen mag geloven). Maar ook dat ze nooit negatief zijn, overal het positieve van inzien en oplossingen voor alles hebben maakt dat wij met 100% voor dit kinderdagverblijf hebben gekozen.

Met veel plezier gaan de meiden dan ook heen. Buiten alle gezelligheid werken ze aan leuke thema’s en deze periode stond “trouwen” centraal, dus wat doen ze dan? Juist ze organiseren een bruiloft met alles erop en eraan!

Vandaag was DE dag, SUPER! Eerst bij het gemeentehuis het bruidspaar opwachten, naar de echte zaal om de plechtigheid bij te wonen en dan door naar “het Slot” om de bruidstaart aan te snijden. Niet alleen voor de kinderen was het een groot feest maar ook voor de ouders, opa’s, oma’s en aanhang!

Hieronder wat foto’s van de leuke dag. Toen ik vanmiddag naar mijn moeder ging en de “oppasdagen” voor de zomervakantie doornam kwamen we erachter dat we een paar keer geen oppas hebben. Geen probleem dacht ik, dan gaan ze lekker extra een dag naar dit leuke kinderdagverblijf!

Welke ik bedoel? FUN4KIDS natuurlijk!

 

 

 

Geef een reactie

